Program punktowy.
1. Do Programu każdy Klient dołącza po prawidłowym zarejestrowaniu Konta w Sklepie.
2. Program lojalnościowy opiera się na przyznawaniu punktów za zakupy, które to punkty można w trakcie składania zamówienia poprzez Sklep Internetowy (i wyłącznie w ten sposób) wymienić na wybrane w Programie produkty.
3. Każde wydane pełne 10 zł. w Sklepie oznacza przydzielenie 2 punktów w Programie.
4. Punkty przydzielane są w momencie zmiany statusu zamówienia na „Przesyłka wysłana”
5. Próg wymiany punktów na produkty wyznacza się na 100 punktów (10 zł.).
6. Dodatkowe punkty w programie można zdobyć również za:
- zapisanie się do Newslettera Sklepu (50 punktów)
- napisanie recenzji (oceny) wybranego zakupionego produktu. Oceny są moderowane przez Sklep i po ich zatwierdzeniu przyznawane są punkty. Jedna zaakceptowana ocena oznacza przyznanie 10 punktów.
- udział w akcjach promocyjnych, o których będziemy informować Klientów na bieżąco za pośrednictwem strony internetowej Sklepu lub poprzez Newsletter.
7. Status ilości punktów w programie lojalnościowym można sprawdzić po zalogowaniu się na Sklepie i przejściu do zakładki 'Moje konto”.
8. Zwroty towaru automatycznie powodują pomniejszenie puli punktów o ilość odpowiadającą wartości zwrotu.
9. Produkty wymienione za punkty są dołączane do następnej przesyłki Klienta z zakupionymi produktami. W innym przypadku (samodzielna wysyłka produktu wymienionego za punkty) zostanie naliczona opłata za transport (20 zł. brutto).